Nähabige ih mim neue Atelier

So mini liebe ich han mis Nähatelier scho es Zietli dörfe ihrichte und jetzt isch es ah de Ziet zum das au dörfe offentlich mache. Ich bin kei glernti Schniederin aber han scho vieli Sache gmacht und bin immer wieder mal gfraged worde ob ich das oder säb mal zeige wie das gaht......Ja das mach ich jetzt....Wer aso Lust het dörf sehr gern zu mir is Atelier cho go naie...All mini Maschine stohnd Startklar und freued sich uf es fliessigs schaffe. Ich han alles wo mer brucht ;-) Eh Nähmaschine eh Overlock eh Coverlock en Plotter inkl. Press und au eh Stickmaschien hani :-) Aso würklich alles wo mer brucht !!!!!!Jetzt freu ich mich uf tolli Nähabige mit eu und freu mich sehr uf die spannend Ziet. Wer jetzt Lust übercho het dörf sich gern per Mail oder SMS bi mir melde ich freu mich uf eu.... bis gliiiiii...........

Kommentar schreiben

Kommentare: 0

Kontakt:                                      

Sandra Huber, Leehagstrasse 2a, 8181 Höri

info@naehkistli.ch

oder

sandyhuber@gmx.ch

076 318 80 83